Kennis delen
Live ontmoetingen
Op een bijzondere locatie
Live ontmoetingen
Op een bijzondere locatie
Introductie
Jaarlijks organiseert onze opdrachtgever een klantendag. Het event heeft als doel de gebruikers hun producten en diensten in het middelpunt te zetten en kennis te delen. Door het creëren van een live platform wordt kennis uitgewisseld en komen gasten met elkaar in gesprek.
Ook past dit bij de positionering van het bedrijf als marktleider. Naast zelf kennis te delen, stelt zij de vraag andersom: wat zien en ervaren jullie (de gebruikers) bij ons, en hoe kunnen wij onze producten en diensten verder ontwikkelen?
Congres fair
Het doel voor onze Monkeys was helder. Een bijzondere en imponerende klantendag, anders dan anders, waarbij een combinatie van een inhoudelijk & actief programma voorop stond. Om hier vorm aan te geven zijn we ons goed gaan verdiepen in de klant en zijn historie. Het was al snel duidelijk dat de gasten getriggerd moesten worden. Hoe leuk en verrassend is een congres in de vorm van een fair? De term congresfair was geboren.


Fair-tastic
De ‘congresfair’ had voor ieder wat te bieden en straalde de kennis & kunde van de klant uit. Met de congresfair konden we de gasten energie geven met een persoonlijke touch. Onder de sprekers behoorden onder anderen Thom van het Hek, Fons de Poel, Antoin Peeters, Hans van Breukelen en Dolf Jansen. Daarnaast was er volop entertainment met Edsilia Rombley en Jeroen van der Boom. Het idee van de congresfair sloeg goed aan en werd door de gasten enthousiast ontvangen.
Deze productie werd een succes dankzij de samenwerking tussen medewerkers van de opdrachtgever en onze producers in de lead. Er waren ruim 45 medewerkers van de opdrachtgever aanwezig om hun gasten te woord te staan en voor- en achter de schermen mee te helpen.


Monkey Facts
@Vliegveld Valkenburg
18 sprekers / 14 workshops
45 medewerkers
700 geïnspireerde gasten en een vervolg voor 2019